AutumnTenth

Welcome To My Story

Shout Out

Jinggle For Pelangi Fm

Hello people, me and my cousin just finished the "jinggle" for one of pelangi fm Dj, its like gila you know, haha, yesterday my cousin text me that his friend yang Dj pelangi atu minta buat kan jinggle for his introduction when he's on air kali, and ia mau disiapkan today, haha gila jua tu. masa 3pm yesterday kemarin masa jemputan Uda Dato Haji Kassim semangatkan buat, tapi lepas jemputan tu we have to go shopping dulu, beli barang untuk party rumah Pipah. then sudah malam nya its like nada mood kan buat, and blur lagi tu. We almost give up dah kan buat. kali kami ambil keputusan main game bula dulu sambil dengar lagu instrumental, Haha kali its like we dapat dalam 10 melody sekali gus, sampai 1am bah, gila. Lepas tu this morning around 8am atu we record dah sampai 11am, and alhamdulillah siap. hopefully dapat release lah esok, kami record 3 track saja. if on air ada ku post nanti. =D

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
hello im Emy, im 22 years old. welcome to my story, i share my life in this blog :)

Updated

-My Activities-

*Making new script for new videos
*Shopping (11/08/2009)


-Events-
*Hangout at pipah's at 2pm (11/08/2009)
*Doa selamat at my house (13/08/2009)

Twitter